שלום, אורח
קטגוריות
הבחירות שא× ו עושים
כל אחד מאית× ו בוחר את בחירותיו בהזדמ× ויות ש× קרות על דרכו, על פי תאריכ לידתו, שמו ושם משפחתו, על פי הוריו והחי× וכ שהק× ו לו, ועל פי הסביבה בה בחר להיוולד, לגדול ולחיות.
תאריכ הלידה
תאריכ הלידה מכיל את מכלול התכו× ות המולדות שאיתם ה× שמה בוחרת להגיע לעולם. תאריכ הלידה של האדם אי× ו מקרי והוא ידוע ל× שמה מראש. א× ח× ו לא באמת שולטים על תאריכ הלידה גם אם × ידמה ל× ו שזה ככ.
אישה יכולה להזמין × יתוח קיסרי לתאריכ מסוים אבל יומיים קודם תהיה לה לפתע ירידת מים.
אדם יכול להגיע ל× יתוח במועד ש× קבע לו, ופתאום יכ× ס מקרה חרום שיעכב אותו שעות רבות עד לשי× וי התאריכ.
זכור לי מקרה מאחת מהרצאותיי בפ× י רופאים בכירים ומ× הלים, בבית חולים בארץ. אחד הרופאים סיפר מקרה שקרה לו, הממחיש היטב את העקרון של רצון ה× שמה בתאריכ. הוא תיאר את ההכ× ות ש× ערכו לקראת לידתו של ב× ו הרביעי, וכמה חשוב היה לו שהלידה תיערכ בדיוק ביום הולדתו הארבעים.
בית החולים כולו היה ערוכ ומזומן קבל את אשתו של הרופא, שעל פי כל הסימ× ים אכן החלה בתהליכ טרום לידה. הרופא היה מאושר שמשאלתו מתמלאת וב× ו אכן יוולד ביום הולדתו הארבעים. אבל עד מהרה הופתע משהתברר שלאשתו יש× ה בעיה רפואית שלא מאפשרת לה ללדת באותו יום ובסופו של דבר, הלידה התעכבה בכלל בכמה ימים × וספים והבן × ולד בתאריכ אחר.
ה× שמה תצא לעולם בזמן המדויק ביותר שהיא קבעה לעצמה מראש, על פי התכו× ות שהיא בחרה על מ× ת לממש את יעודה בעולם הפיזי.
תאריכ לידתו של אדם קובע את ייעודו בעולם ולאן עליו לכוון את עצמו, ופה חשוב להבין כי ייעוד האדם לא חייב להיות בהכרח המקצוע בו הוא עוסק.
ככ למשל, א× י יכול להיות בעל ייעוד טיפולי ולעבוד בב× ק כמ× הל בכיר. אכ במקביל אטפל בבן משפחה חולה או שאת× דב בסביבה טיפולית. אם הייעוד שלי הוא לטפל, לא בהכרח משם תבוא פר× סתי. ה× כון הוא ל× סות ולקרב את האדם לשליטה על גורלו דרכ ייעודו ה× שמתי.
שם האדם
הקבלה רואה בשמו של האדם מעין ארגז כלים למימוש תכו× ותיו.
הייעוד של× ו גלום בתאריכ לידת× ו. ב× וסף לתכו× ות המולדות יש לכל אדם תכו× ות × רכשות כמו ביטחון עצמי, אי× טליג× ציה חברתית וכו'. ואילו שם האדם הוא ארגז הכלים למימוש הייעוד.
אם מישהו בא לעולם וחלק מייעודו ה× שמתי הוא ל× הל, אזי מוטב שיקבל שם שמבטא תכו× ות × רכשות כגון - יכולת ביטוי, יצירת קשרים, אסרטיביות, וכו'. ככ, הסיכוי שהוא יבחר × כון יהיה גבוה יותר מאשר אם יקבל שם המקושר עם מופ× מות, רגישות וחוסר החלטיות. אז אותו אדם ירגיש בתוכ תוכו שיש בו רצון ויכולת × יהולית, אבל יהיה לו קשה לממש זאת בגלל שהכלים שקיבל אי× ם מתאימים.
שען לא יכול לתקן שעון עם פטיש 5 קילו אלא רק עם כלים עדי× ים וקט× ים...
ה× גר הטוב ביותר בעולם לא יכול לתלות מדף פשוט ללא מקדחה. לכן, חשוב עד מאוד להתאים את ארגז הכלים לייעוד – עלי× ו ליצור הרמו× יה מלאה בין שם האדם לתאריכ לידתו.
כאשר א× ו בודקים את שמו של האדם עלי× ו לא רק להסתכל על המספר שמרכיב את שמו, אלא גם על הדרכ ועל האותיות. לכל אות ואות בשמו של האדם יש משמעות, כמו גם למיקום האות בשם האדם. לכל ספרה ומספר בשם האדם יש משמעות ולא רק לסכום הסופי.
כיצד עושים זאת בפועל?
ה× ה אדגים כעת את אופן חישוב הספרות על פי האותיות וערכן, בגימטרייה קט× ה, בשמותיהם של ילדי.
על פי התוצאה הסופית × יתן לראות כי גם השם יהו× תן וגם השם מת× אל הם סה"כ בגימטרייה קט× ה - 8.
אבל הדרכ של יהו× תן למימוש ה-8 שו× ה מהדרכ של מת× אל למימוש ה-8. ובהקשר שא× ו ד× ים בו, יש לככ משמעות.
בשפה ה'קבלית', אפשר לומר שלש× יהם אותו ארגז כלים ( הספרה 8 ) אבל לכל אחד כלים × וספים שו× ים בארגזו. האותיות × תפסות כאן כטבלת חומרים כימיים המרכיבים את השלם.
כשא× י לוקח ש× י אטומי מימן ( H ) ואטום אחד של חמצן ( O ) ומחבר אותם יחדיו, א× י מקבל מולקולת מים ( H2O ). כשהמימן והחמצן לחוד, כל אחד מהם לבדו מגביר בעירה של אש. משהורכבו יחד, הם מכבים בעירה.
על פי אותו עקרון פועל כוחן של האותיות. כל חיבור של אות אחת לאות אחרת יוצר כוחות חדשים שמשפיעים באופן שו× ה ובלעדי על × שמתו של האדם.
( ראו גם פרק האותיות העבריות ).
ההורים
ה× שמות בוחרות בקפידה מרובה את הוריהן באופן שיאפשר להן לממש את גורלן בצורה הטובה והיעילה ביותר.
כשגבר ואשה בוחרים להביא ילד לעולם, הם אי× ם בוחרים את ה× שמה שתיכ× ס לרחם האם. ה× שמה לאחר שבחרה את הוריה, × כ× סת לרחם האם ובוח× ת אותה במשכ 3 חודשים. מכאן המ× הג הידוע שלא לספר על ההיריון עד החודש השלישי שאז מחליטה ה× שמה האם היא × שארת או מוותרת ועוברת לרחם אחרת.
ידוע כי בזמן ההיריון יש לאם קשר טלפתי חזק מאוד עם ה× שמה. האשה מרגישה פעמים רבות את השם ה× כון שיש להע× יק לתי× וק או לתי× וקת שיוולדו.
כאשר האם היא הבוחרת הבלעדית של השם, × ראה בדרכ כלל הרמו× יה מושלמת בין השם ה× בחר לתאריכ הלידה.
כמובא בכתבי הארי זצ"ל, ב"שער הגלגולים" :"... כאשר האדם × ולד, ואביו ואמו קוראים לו בשם, השם העולה בדעתם אי× ו אקראי, אלא הקב"ה משים בפיהם את השם כפי שורש × שמתו של אדם זה."
בכל מקרה בו × בחר השם על ידי מישהו אחר, על האם לתת הסכמתה המלאה לאה לשם ה× בחר. במידה שהיא אי× ה מרגישה שלמות, יש לש× ות ולבחור על פי רצו× ה.
מאחר שה× שמה היא זו שבוחרת את הוריה, חשוב להבין מה רצון ה× שמה בעולם.
יש משמעות עמוקה וחשיבות אדירה להב× ת רצון ה× שמה שהגיעה לעולם .
ולכן, טוב וחשוב שהורים יידעו את המסר שהביא עימו הילד.
כל ילד מביא איתו מסר ברור לעולם, א× שים רבים יאמרו שכל תי× וק מביא את המזל שלו. אם הב× ו את המסר שהביא התי× וק, התמזל מזל× ו וזכי× ו. אם חס וחלילה לא הב× ו את המסר, מזל× ו פחות מוצלח ויש פה פוט× ציאל לסבל הדדי.
הסביבה
גם הסביבה × קבעת מראש, כמקום שבו תממש ה× שמה את מירב הפוט× ציאל הטמון בה בזמן גדילתה בגוף הפיזי.
× שמה יכולה לבחור סביבה עירו× ית, או סביבה קיבוצית, הורים לובשי מדים , או הורים רופאים, וכן הלאה.
הסביבה × קבעת בהתאם לרצון ההתפתחותי של ה× שמה בעולם הזה.
לדוגמה, אם חלק × יכר מייעוד ה× שמה הוא להיות בחייה בתפקידים סמכותיים באזורי טיפול, היא עשויה להיוולד לאבא קצין בקבע ולאמא רופאה. בעתיד, אותה × שמה יכולה ל× הל מחלקה בבית חולים, בין היתר, משום שעל ידי הסביבה שבחרה בלידתה, היא קיבלה כלים ותוב× ות למימוש חייה ה× שמתיים.
פעמים רבות בחיי× ו, הסביבה היא גורם מכריע בהחלטות שא× ו לוקחים.
אם, למשל, כמה חברים סיימו שרות צבאי ומתכ× × ים טיול ארוכ לחו"ל, יכול להיווצר מצב שאחד מהחברים לא יהיה לו × כון להצטרף כי בגורלו יש× ם דברים חשובים יותר ו× כו× ים יותר מהטיול. יתכן שבתוכ תוכו הוא ירגיש שלא × כון לו להצטרף לטיול, אבל יבחר ל× סוע עם חבריו בכל זאת, כי הלחץ החברתי והסביבה ישפיעו עליו לקבל החלטה לא × כו× ה. אז, הוא לא ירגיש שלם לאורכ הטיול, ויחווה דווקא החמצה של דברים אחרים כמו חברה או לימודים שהיו × כו× ים לו יותר מהטיול באותה העת.
התחבר לשליחת תגובה
לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה